Its a red day

Älskar röda dagar. Det betyder oftast ledighet!

Igår var det Valborg. Spenderades med vänner hos Jimmy. Mycket trevligt! Var inte hemma förren 5 halv 6 i morse.

Jag är förkyld. Min näsa börjar bli sådär röd och narig för jag snyter mig hela tiden...snyggt!

Snart har halva det här året gått...tiden går så fort nu när man är gammal. Det är ju så mycket man skulle vilja göra... men nästan alltid är det pengar som saknas. Jag vill se världen! Varför kan inte det vara gratis?

Hoppas det ösregnar imorgon...då kommer det inte så många och fikar på jobbet haha.... det är ju Nybro marknad så om solen tittar fram kommer jag bli kvar på jobbet till kvällen! Hujedamej....!

På lördag ska jag med mamma, mormor, Emmy och Bibbi till Öland och vårstäda stugan! Mysigt att komma upp dit vid den här tiden...så mycket fina blommor och allt håller på att bli grönt. Sen på söndag ska vi hälsa på pappa... han har fixat en bäddsoffa till Daniels moster så vi ska åka och kolla på den/dom om hon vill köpa någon av dom.

Daniel har inte gått ur sängen än... han är jättetråkig!!! Jag har laddat hem filmer och har precis kollat klart på Ratatouille...söt film!
image72

Have a nice day!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0