Its a record!

Igår hade jag 41 besökare, det är ett nytt rekord! Ville bara säga det hehe...lite skoj ju!

"I am a tree reaching for the sun, please don´t hold me down...please don´t hold me down...."

Tvättar nu... mötte surgubben i källaren. Får alltid för mig att han har kollat upp att jag har tvätt-tid och att han planerar att mörda mig där nere...usch! Han klagar alltid på något... så nu satte jag på musik bara för att reta upp honom haha... hoppas att han stör sig riktigt mycket!!!

Har spelat en DD idag...hoppas att jag vinner nått, lite mer än 12 kr som sist på Harry Boy haha...

Ok, om jag inte skriver mer inom 2 timmar så börja leta efter mig i källaren... blodspåren leder till mig...

Hejhej...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0