Bio

image87

Såg "What happens in Vegas" igår. Skitrolig! Och Cameron och Ashton är ju så snygga med.

Annars har helgen varit lugn. I fredags var det lite party med jobbarkompisarna på DV. Malin sov över här och vi åt lite glass på torget i lördags sen gick jag hem och sov tills Daniel kom hem. Då gick han till Sam och jag somnade om hehe. Sen gick jag med dit, men gick hem rätt tidigt. Igår åkte vi till Daniels föräldrar och jag plockade 7 fästingar från Leo!! Stackarn... så jag bestämde att han skulle följa med oss hem nån vecka för att slippa de där odjuren ett tag. På kvällen blev det bio med A o F. Sen åkte vi till IKEA.....eller Burger king menar jag...=P Annelie fick ett roligt skrattanfall haha....

Denna vecka blir det inte mycket jobb så jag ska försöka städa ordentligt!

Ha en fin dag!


Kommentarer
Annelie

haha det bjuder jag på... Nu har du hört mej skratta som värst ;)
Tack för igår, skit bra film!
Puss o kram

2008-05-19 @ 13:00:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0