Vill iväg!

image34

Vill ut och resa! Men man kan ju inte bara dra iväg tyvärr. Man får väl vara glad att det är vår här i Sverige och det är ju  faktiskt helt ok med. Men skulle ändå vara kul att resa iväg...

Idag ska jag kolla på när Daniel spelar fotboll. Sen ska vi hälsa på Leo med. Ikväll ska vi bort till Annelie och Fidde och glo på melodifestivalen. Jag vet inte om jag sett alla bidrag så det kan ju va kul. Skulle bli nyttigt snacks med haha... morötter å dipp :) Vi ska alla bli snygga å slimmade till sommaren hehe....

Nehe, jag får väl sminka mig lite så jag inte ser ut som ett lik!
Later!


Kommentarer
Annelie

Snygga o slimmade var det jaa haha
Fidde la in en röst o ville ha chips ikväll med..

2008-03-15 @ 15:24:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0