Tomorrow

Hej hallå!

Vad trevligt att jag fått några stammisläsare! Kul kul när ni skriver en rad ibland. Uppskattas!

Idag var jag nere på Stjärnurmakarna och skulle äntligen få min navelpiercing gjord. Prickarna ritades ut, naveln rengjordes (ordentligt vill jag lova!) och jag la mig på britsen....men det gick inte!! Jag blev sååå besviken... det har bildats nån slags hårdhet sen förra gången jag hade hål där, så han fick inte tag i tillräckligt mycket hud så det gick inte att genomföra..... Han tyckte jag skulle massera där i nån månad, äta mycket bullar och choklad så kanske det slulle gå! Men jag vill inte vänta så länge och jag vill inte bli tjock heller....

MEN! Imorgon ska jag till Kalmar. Tar lillsyrran Emmy med mig, så ska jag se om det kanske går hos nån annan...tsss..... jag vill ju så gärna!!

Sen ska jag in på Gina Tricot med. Såg en så fin top där som jag vill köpa. Kan jag ha på lördag! Då har ju Fredrik sin 25 års fest, ska bli riktigt skoj!

Nu får jag vänta lite med att skriva...Daniel ligger i sängen med migrän stackarn... Så nu får jag sluta knappra!

Min coola syster Emmy
image45


Kommentarer
Evve

Åh, jag vill med handla kläder:) Måste försöka hitta något snyggt att ha när vi ska fira Fredrik... Ses på lördag! Kram Evve

2008-03-26 @ 13:45:52
URL: http://linababy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0