Piece of me

Lyssnar på Brittans senaste, blir danssugen!

Idag har jag varit på Twister och blivit klippt och stylad av Sofie. Är så nöjd! Köpte rotspray med så man kan få lite volym när man nån gång ska göra sig fin. Jag har ju alltid uppsatt hår. Jag lyckas bara få jobb där man inte får ha utsläppt hår, typiskt.

Och långa naglar är ju också omöjligt... vad ska man jobba med egentligen?

Fick hem mitt personbevis idag så nu ska jag ansöka om ett helt nytt efternamn. Ett som ingen annan i hela världen heter... gutt om det går igenom. Vill verkligen inte ha detta längre, har ju gått nästan 3 år sen skilsmässan. Jag har bara varit för lat, för om man byter så måste man ju ha nytt pass, nytt körkort och säkert fylla i en massa papper... men nu ska det ske. Äntligen....håller tummarna att något av mina förslag ska gå igenom.

Dagens matsynd: 2 SEMLOR

Men ska ju ut och gå sen så det får väl va lugnt...! Snart är det april och då får jag äta godis igen!

image24


Kommentarer
Annelie

Coolt med nytt efternamn! Annars kan du ju heta Olofsson ;))

2008-03-06 @ 07:29:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0