Massage tack!

Vilken himla tur att man har en syster som är certifierad massör! Tack tack Gud! :) Men inte förren tisdag kan jag få en men ååååh så skönt för mina "bära disk och tallrikar-axlar" hehe......lovely!

Idag skulle jag börjat vid 3 men blev inringd till 12. När man är inställd på att slappa hela förmiddagen så är man rätt seg om man helt plötsligt ska jobba...men men, det gick bra ju. Imorgon blir det städjobb på hotellet och sen jobb på DV på eftermiddagen. 10 timmar! Jag som blir trött av 4.... men sen är det helg! Gutt!

Nu är det tvätt som gäller, sen ska jag försöka orka åka till Daniel på jobbet..behöver en utskrift och vi har ju ingen skrivare. Tur att dom har det!

 Ett ord. TRÖTT.

Tycker Shire på MTV är så rolig när han låtsas vara Britney på reklamen haha....skrattar högt varje gång.

Later!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0