bebis!

Nu har jag äntligen fått träffa lilla bebben! Kolla in så liten å söt...
image22

Helgen har varit lugn och skön. I fedags åt vi tacos och tog det lugnt, bara D och jag. Mysigt.
Igår var jag med syrran i Kalmar och gick på blomsterlandet och ikea. HIttade en fin växt, en kruka och en pedistal som livade upp rummet lite. På kvällen kom de hit, Eve å Henke, och vi lagade tacopaj...mycket tacos denna helg! Kollade melodifestivalen och hade trevligt.
Idag har vi slappat järnet... bara slöat! Åkte förbi Daniels brorsa och hans tjej, vi blev kvar nästan 3 timmar, men det var kul, ses inte så ofta. De ska ju ha barn med om ca 3,5 månader tror jag att det var.

Nu är det söndag kväll och jag vet inte vad som kommer att hända, men skönt att inte ha något planerat. Jag har blivit riktigt hemmakär. Att vara hemma är underskattat! Så skönt att bara ta det lugnt och kanske piffa till hemmet lite då och då... Home sweet home.

Ha en fin kväll...nu ska jag äta tacopajrester!


Kommentarer
Annelie

åhh en sån sötis..
Vi var åxå på ikea i lör... Kanske gick om varandra...

2008-03-02 @ 19:28:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0