Sommmmmar



Har inte ätit tillräckligt med jordgubbar, måste ha det. Jag ska försöka slänga ihop en tårta tills på fredag, då får det bli massa jordgubbar på! Jag ska ha lite kalas tänkte jag... får se om nån vill komma. Pappa kommer i alla fall :)

Hämtade canvastavlan med Leo på idag...ojojoj vilken bild =) Nu har vi honom på väggen i vardagsrummet hehe... blev kanon.

Denna vecka är man singel... tyyyp. Daniel jobbar kväll och dygn och allt vad han gör... träffar honom på fredag på riktigt igen :) Rätt skönt ibland.

Nu ska jag fortsätta städa och tvätta. Jobbade länge idag så jag får ringa imorgon till det där stället jag vill jobba på :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0