Jag dööööör.....

STRESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Varför kan inte puckot anställa nån mer?? Vi får ju slita häcken av oss...!! Idag började Juste gråta och jag höll på att svimma.... usch vilken dag...och blir ju inte bättre när en massa glada studenter åker förbi heller! USCH!

En massa gnäll kärringar och gubbs har vi haft idag. "Vi är jättehungriga, vi går nu om vi inte får maten".
"Hur lång tid tar det, vi har väntat jättelänge??" "Vi ska med ett flyg, vi måste äte nu!" "Jag ska ha pengarna tillbaka, det tar för lång tid!"..............Det rann över för mig.... man klarar inte att ta för mycket gnäll på en och samma dag!

"Kan ni läsa?! HÄR STÅR DET: Vi har litet kök, var vänlig fråga hur lång tid det tar för er mat. Ser ni vad det står?!! Frågade ni? NEEEE!"..........Ooops hehe.... men de stannade minsann och åt :)

Puckot ska ha öppet imorgon...stackars Juste. Hon måste jobba. Det är ju röd dag, hallå!! Har vi öppet söndagar, neee!!! Vi har sagt det till honom hela veckan, men han är ju lite trög...

Nu pallar jag inte tänka på jobbet mer.....!

Laga mat
Duscha
Packa klart
Äta
Jysk, gardinstång
ÅKA!!!

Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0