Fredag den 13

Hände inget otäckt igår, men är inte förvånad, jag är inte skrockfull av mig :)

Jobbade 8-17, sen kom jag hem och Daniel var arg på IKEA haha...jag började tvätta. Hade 2 veckors tvätt!! Tog sin tid, men gick bra. När jag kom upp från tvättstugan efter att lagt i den sista tvätten hade Mikaela och Marcus kommit! Vi åt tacos och kollade lite youtube och hade trevligt :) För att inte vår kära granne W skulle stänga av strömmen för oss (igen) så gick vi hem till dom och spelade lite Wii. Bowlingen var rätt kul, fick några strikes hihi...  Vi gick hem runt halv 3 tiden tror jag. Åt lite taco rester när vi kom hem haha.... la oss vid 4, då var det ljust redan. Tack för en trevlig kväll M o M! Självklart får vi göra om det =)

Daniel snarkade såklart också... jag knuffade på honom och sa att han skulle ligga på sidan. Fick svar som "Eller ligger jag såhär!" och "Skit ner dig!"..... hahaha.... så jag fick helt enkelt lägga honom på sidan själv! Då blev han tyst. Så jag somnade väl runt 5 tiden...

Idag var vi på IKEA och lämnde tillbaka skiten vi köpte och bytte bordsbenen till bordet.... Så SNART blir det klart med möbler där.

Nu har jag diskat! Händer inte så ofta, det är Daniels grej... men känns skönt. Har gjort pannacotta med björnbärssås! Ska bli gott....=)

Vilade några timmar hemma hos Daniels päron förut, men kände att jag var för trött för att sitta och partaja och kolla fotboll så jag skjutsade Daniel till Jimmy och nu är jag hemma själv...rätt skönt :) Ska göra lite fruktsallad med sen ska jag ta en dusch och sen bara slappa! NICE!



Kommentarer
mikaela

Njam ser ju hur gått ut som helst! Sådana läskande godaker får du inte lägga ut så jag ser =) hehe NAJM

2008-06-14 @ 23:01:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0