Thevoice.se

"Jag trrrror jag dööör..." eller vad säger du Emmy....=)

Har jobbat med  en kvinna från Göteborg i 2 dagar nu och man blir ju påverkad haha...hon har humor(såklart, hon är ju göteborgare=P )och sen dialekten....så himla go!

Hört lite rykten om att Mikaela har fött en son?? Jag har inte hört nått direkt ifrån dom så jag vågar inte skriva mer, men Grattis grattis om detta stämmer! :)

Snaaaart är det Lasse konsert! Åååh va underbart.... har fått med lite folk också, gutt ju! Jimmy, Danne och Sara och kanske en till som jag glömt namnet på haha.....fler som vill hänga på? Boka på ticnet.se... 25/7 insläpp kl.18.00, Skälby, Kalmar! Jag har tagit ledigt hela den dagen. Mormor fyller ju 80 dagen innan, så jag sover nog i Målilla då...om man får plats.

Här är några bilder från en av konserterna i slottsruinen i Borgholm...var det 2005? Think so.
 Frida E, Emmy och Eve, på väg dit!
Anna, Idde och Lars
Lars Winnerbäck helt enkelt

Nu är min katt pigg och kry. Det märks när han får rycket och jagar sin svans och  mig!... Han är för rolig....

Vad ska man käka idag då????


Kommentarer
Evelina

Ja det fick en liten Liam inatt, finns bild på webbisar:) Kram

2008-07-17 @ 17:24:04
URL: http://linababy.blogg.se/
Mikaela Kronberg

Ja det stämmer vi Har fått en liten Liam..hihi han är så underbar! Förlåt om vi inte hört av oss men jag låg på förlossningen hela tiden och fick inte ha mobilen på!Liam va lite dålig i början så dom ville ha kolla på honom! Ska berätta allt för er när jag kommit igång här hemma! Många Kramar till er

2008-07-20 @ 10:05:41
URL: http://mikaelka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0