Tack Gud för AC´n

Det blir varmt i vår takvåning vill jag lova! En riktigt bra investering är vår AC. Annars hade jag inte klarat av att vara här inne idag...  Men ute är det ju underbart!

Nu har man tvättat, lagat mat, fixat bort kalk från duschen, dammsugit och plockat iordning lite... det som skulle göra att det ser fint ut här inne är om Daniel kunde plocka undan sina kläder och att vi kunde lämna Eves bord och stolar hos dom för vi har ju köpt nya nu.... Men de är på Öland, vet inte när de kommer hem igen...och Daniel plockar inte undan om man inte tjatar på honom och det orkar jag inte.... jag är inte hans mamma! haha.... han brukar plocka in sina kläder nån gång i månaden, men dagen efter ligger det nya kläder framme.... så det är som det är! Dagens I-lands problem typ...

Lääängtar till fredag!!!!!


Tätort på en slätt  <-----LYSSNA, så vackert...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0