ELVIS

Me like Elvis! Mmm...vilken go musik alltså!

Idag har jag varit inne i kassavalven på banken...ojoj, liiite coolt. Skulle städa bakom minuten/bankomaterna med, men vågade knappt damma, allt var typ larmat! Och när jag skulle dammsuga innan de öppnat valven åt oss fick jag inte gå för nära dörren för då gick larmet! Man var VÄLDIGT försiktig hehe...

Hon som jag jobbar med är snäll å söt, skönt det! Man vet ju aldrig innan hur det kommer bli, men jag tror det kommer funka kanon. Imorgon ska jag iväg och städa ett hus med en annan tjej efter banken... det var nån filmregissör från Stockholm som beställt jobbet..ska bli intressant att se vem det kan va!

Här kommer lite blandade bilder från Fotö och Hönö!




Här kommer en bild på ett hus jag tyckte var sååå fint! Och ett som var 4 våningar och supercoolt!



Enjoy the pictures!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0