Varmt

Va roligt att ni laser aven att jag int skriver sa mycket!

Jattevarmt har, lag vid poolen en stud idag men jag pallade inte sa lange som jag ville, me man vanjer sig nog snart vid den har angbastun hehe...

Har tagit det lugnt, varit pa en timmes oljemassage, atit gott och druckit fruktdrinkar, yummie!

Nu sitter vi pa ett internetcafe vid patong beach. Har inte shoppat nagot an, forsaljarna ar riktigt jobbiga alltsa, redan trott pa dom! Sa fort man vill kolla ra nagot sa ar de rfamme och tjatar om storlek och en massa....bla! Men jag SKA shoppa, maste bara bli lite brunare, de ar mest pa alla med ljus hy av nan anledning...

ha det sa bra mina vanner!
Love E


Kommentarer
Evelina

Fy va härligt det låter, ångbastu,,mmm jag sitter i soffan me tända ljus , filt och en stor kaffe latte men fryser ändå...snöat här inatt..och idag va det plus, och ikväll minus igen du vet spårigt och halt o skit...som du hatar. njut nu medan ni kan!!! snart sitter ni här i kyliga nybban igen.Ta det lugnt i solen och lycka till me shoppingen!! kraam kraam

2008-12-04 @ 18:09:27
Annelie

Ni får inte bli för bruna bara, så ser vi ut som lik när ni kommer hem annars...

2008-12-04 @ 18:50:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0