upp och ner

Jag är ett hormonellt vrak! Kan man säga så?

Idag vaknade jag sådär supertidigt igen och svettades och frös, svettades och frös... fick panik på D som låg och andades på mig... jag var riktigt irriterad på allt.

Följde med D till Kalmar. Satt i bilen medan han köpte en cirkelsåg på Ahlsell, sen åkte vi igen. Stannade i K-valla och sa hej till svärföräldrarna och klappade min katt lite. När vi kom hem var jag totalt slut..bara slängde mig i soffan och det kändes som jag sprungit ett maraton....

Pratade med MVC idag. Vi får komma dit idag på en kort information och vi skulle få en bok eller vad hon sa... det riktiga första besöket blir i slutet av Januari. Behöver hämta ut fler tabletter, har bara 2 kvar! Ska fråga om de kan skriva ut sen när jag använt mitt andra recept...

Annars? Jag har haft en dålig dag med dåligt humör och känner mig deprimerad.

Nu är D och handlar med E o H till nyårsafton. Jag är inte sugen alls på att fira nått... skulle helst vilja göra som Tilde dePaula...sitta i soffan med raggsockor. ORKA klä upp sig, sminka sig och fixa håret..... jag minns inte hur jag orkade på julafton,,,,minns inte ens vad jag hade på mig!....

Nu har ni fått höra mitt gnäll för den här dagen...hoppas jag blir gladare snart. Annelie skulle komma förbi en sväng efter jobbet sen. Får hoppas det piggar upp mig!

Nu ska jag tänka på barnen i Afrika eller något annat som tar bort min självömkan....

//E


Kommentarer
Annelie

Piggade jag upp dig? Hoppas det!!

Jag blev mkt gladare när jag fick träffa dig!

Puss

2008-12-30 @ 08:33:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0