Tisdag

Ja Annelie, du piggade upp mig! Behövde prata med nån om allt och jag mådde mycket bättre sen =)

Vi var ju på Mvc igår precis innan de stängde för vi skulle få lite snabb info och jag skulle vägas och mätas. Blev väldigt flummigt.... jag tillhör ju centrum och skulle fått M, men A fattade helt fel så jag fick henne. Det spelar inte mig nån större roll, men hon flummade en massa om föräldragrupper och vi satt bara där och undrade vad hon babblade om liksom... slutade med att jag fick väga och mäta mig själv! Fick skriva upp det på ett papper och lägga det ute i korridoren på ett bord för hon hade så bråttom hem.... jag bara, "ska det va såhär?".... ska jag skriva mitt namn på pappret eller kommer hon ihåg att det var mitt? Shit alltså...kändes som en jobbig flummig dröm.... så vi får väl se om hon kom ihåg mitt papper idag sen haha...

Sen kom ju Annelie... var så länge sen vi sågs så det var roligt att sitta och snacka om allt! =)

Efter det kollade jag lite på tv, sen orkade jag faktiskt gå och jobba. Fast Daniel gjorde det stora jobbet...jag moppade några golv hehe... Daniel är en klippa! Helt fantastisk.....

Höll mig vaken rätt länge med... pappa ringde vid halv tio, då brukar jag ju sova... men inte igår =)

Idag har jag inte tagit någon tablett. Ätit nyponsoppa med glass och jag mår inte illa än....hoppas hoppas jag får slippa illamåendet nu....... får se hur länge jag klarar mig utan!

D är och "jobbar" hos Fidde, hjälper till lite vid huset. Jag bad honom köpa med en semla hem sen... jag MÅSTE ha en semla..... det borde ju finnas nu.....för jag MÅSTE ha en! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0