Nu är det dax..

..för en liten uppdatering!

Alla som bloggar verkar ha julledigt, har inget att läsa så då får jag väl skriva istället!

Just nu mår jag ok. Men när jag känner så brukar det bara ta några minuter och så börjar jag må skit igen. Så det är väldigt upp och ner! Mår värst från att jag vaknar till 1-2 på eftermiddagen, sen är jag rätt pigg 3-4 timmar innan jag blir skittrött och somnar vid 18-19 tiden på kvällen...kul liv haha.... tabletterna gör mig jättetrött! Men de är väldigt bra också, för även att jag mår illa då och då så har jag inte kräkts en enda gång sen sjukhuset!

Vad gör ni? Hur har eran jul varit? Roliga julklappar? Vill veta vad som händer där ute! =) Jag är rätt insnöad... Men lika bra, jag är inte så rolig att umgås med för tillfället! LÄNGTAR tills jag mår bättre och orkar träffa folk mer...

Min jul var mysig! Tråkigt att inte Daniel var med hos mamma, men vi överlevde ju det =) Ska lägga upp lite bilder sen. 

Snart är det nyår med, tiden går så fort! Vi ska fira nyårsafton i Borgehage med Eve och Henke och några fler som jag inte är riktigt säker på än. Olof, Danne J och Dani är nog säkra, sen KANSKE David och Frida skulle va med om de inte hittade nån sista minuten resa! Får se om det blir fler =) Skulle höras av idag så vi kan träffas och planera lite...

En supersöt tjej jag hittade på YouTube som dansar till Beyonces Single Ladies:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0