Några bilder...

..blev det i alla fall.



Jag fick hålla i en apbebis med blöja =) Den var jättesöt...

Såg inte en enda orm. Däremot hade jag otur med ödlor...
En dag vid poolen låg jag och blundade i solsängen och det kittlades på magen. Jag tittade ner och där ligger en 20 cm lång ödla och glor på mig! Svansen låg under min rygg där det var lite luftutrymme och hans kropp låg på min mage! Hahaha..... skrek till förstås och fick putta bort den. Då kryper den ner i min väska.... men sen stack den iväg typ 1,5 meter sen stannade den och tittade tillbaka på mig, hel skum! Till slut fortsatte den bort till ett buskage...

När vi skulle gå iland vid James Bond ön så skulle jag hoppa från en long tail boat och ner i vattnet jättenära stranden. Jag var ju lite yr i huvet och mådde illa så jag ramlar nästan omkull och tar emot med handen på en sten. Då säger en thai kille "Did you see that little guy?"... jag går tillbaka och då sitter det en sån där varan ödla nästan precis där jag satte handen haha.... tog ett kort på den:



Kommentarer
Mikaela

Fina kort =)

2008-12-22 @ 09:22:59
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Matilda

åh fy va äckligt med ödlor! jag hade spytt om den hade varit på min mage sen hade jag inte vågat blunda mer!!..usch jag ryser bara jag tänker på det.. och sen nästan sätta handen på den också.. aaaah..



men det var i övrigt härliga kort.. God jul på er också!! =)

2008-12-22 @ 10:07:48
URL: http://ombytlig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0