Vårfint

Fick lite inspiration när jag var inne på Matildas blogg (ombytlig.blogg.se) så jag bytte ut de vinröda mörka gardinerna mot ljusa med guldkant! Blev ett helt annat ljus i rummet. Nu ska man bara hitta en fin löpare att ha på barbordet med. Har ju presentkort på min favoritaffär INDISKA! Så det kanske blir nått där.

Ikväll ska jag hänga på Daniels jobb igen hihi. Han är "deprimerad" så jag får va där och hålla honom sällskap. Ikväll är det ju pizzakväll på Bräntorp...mmm....hihi....

Vill göra så mycket men har ju inte råd. Hoppas jag kommer få ett välbetalt jobb nån gång...som man trivs med och kan va kvar på länge. Jag och Daniel vill åka iväg ju...bara dra till andra sidan jordklotet! Hälsa på Anna på Nya Zeeland eller åka till Los Angeles och tatuera oss hos LA Ink tjejerna....coola brudar.... eller varför inte en tripp till Thailand igen? Money moeny money...


Kommentarer
T

aa visst är det härligt med vår! Äntligen!!!

2008-04-03 @ 18:36:03
URL: http://Royalblue.blogg.se
Matilda

ja om man ändå hade pengar.. eller iaf et välbetalt arbete.. jag vill också tatuera mej där.. eller hos grabbarna i miami ink..

2008-04-03 @ 21:43:07
URL: http://ombytlig.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0