Mmmmums!

Sitter här med en kopp kaffe med grädde och lite choklad på toppen och en hallonbakelse...mmm, va onyttigt och härligt!

Jo för er nyfikna ska jag berätta vad vi gjorde i fredags klockan 4. Vi kollade på ett hyreshus. Vi är inte ute efter något hus, men tyckte det skulle va kul att kolla! Så då gjorde vi det. Och ett hyreshus är ju bra eftersom man kan bo där själv och få in pengar av sina hyresgäster. Men vi ska INTE köpa det vi kollade på. Gubben som bodde på nedervåningen var CRAZY! Han måste varit hög och full på samma gång haha... en sån skulle jag inte vilja bo granne med!

Idag var det lugnt som i graven på jobbet. Vart håller alla hus idag? Har vi missat nått? Igår var det ju fullt upp. Kanske jag som skrämmer iväg alla för att jag är värdelös på kassan haha... hur kommer det gå att ha mig där på lunchen...ja hjälp....!

Har skrivit en ansökan till ett jobb idag. En ansökan jag är nöjd med! Det ni... Återkommer när jag fått besked om den saken :)

Tyckte jag såg nån förut som jag inte sett på länge. Men såg nog fel. Hoppas jag.

Det är så ljust så man tror inte klockan är så mycket...

Snart är det sommar!
image47


Kommentarer
Annelie

Har du hört att du ska ta bort sommartorpet? Inte för att jag brukar följa det men det e verkligen ett SOMMARPROGRAM!!

2008-04-03 @ 10:59:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0