Helgen

Helgen har varit kul hittills. I fredags var vi rätt sega så vi tog en liten promenad och handlade lite grejer sen gjorde vi supergoda varma mackor med mozzarella på...mmm... lite godis blev det nog med! Kollade Talang och Magnus Uggla, sen började jag kolla på Sin City men orkade inte, den var ju pissdålig...så vi sov rätt tidigt.

Igår var jag och Annelie och fikade hos Mikaela. Gott fika och trevligt! De har fått det jättefint i nya lägenheten, och finare blir det väl med nytt golv sen =)
Sen var det hem en sväng och sen iväg till Annelie å Fidde och äta supergod tacopaj. Sån måste jag göra nån gång...sen iväg till bowlinghallen där vi skulle spela med Emmorna och deras pojkvänner. (En av dom hade enjättestor bil som en massa epa-raggare stod och glodde på när vi kom ut sen...typiskt nybro haha..)
Tjejerna mot killarna. Och det blev inte så stor poängskillnad som jag trodde. Fidde är ju proffs på sånt där, men vi tjejer var ju grymma! Hihi...I första serien slog jag Danne =P Sen gick det inte lika bra... får öva i smyg till nästa gång hihi... men lyckades med 3 strikes vad jag minns....ibland har man tur.

Idag är jag seg. Tror jag ska börja läsa en bok. Har ju några olästa nu. Ikväll blir det bio. Vi ska se 21... verkar helt ok.
image49


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0