April

April närmar sig sitt slut och en del har hänt. Jag börjar snart i en ny grupp på jobbet där jag har fått ett vik. Känns kanonbra! Gått bredvid i veckan och försökt lära mig allt nytt,blir ju en del nytt och mer ansvar, men ska bli roligt! Börjar 1 maj.

För övrigt så försöker jag träna på och nu är det ca 1 månad kvar till mitt första lopp, nämligen Linnelunken på 5 km! TAGGA!!!!




Leia tränar gärna med mig både hemma och på gymmet! :)

Igår hade vi första skjutövningen inför provet... precision gick bra men hagel måste jag öva mycket på, bläää...äckliga harar som skenade iväg så fort så fort.... jaja, jag ska öva och bli GRYM! ;)

Igår blev det grillning och bebismys hos grannarna, Leia var såååå glad att få hålla i en bebis...! =)


//E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0