Väntan är lång... eller?

Idag klockan 5 fick jag lite småpanik. Vaknade av ont i magen, riktigt ont. Vad kan det va tänkte jag... jaaa VAD KAN DET VA??? Du är i slutet av din graviditet dummer!!!
 
Förvärkar var det. Tänkte att nu sätter det igång, när ska jag ringa sjukhuset? Hur långt får det gå när man ska göra kejsarsnitt? Vart ska vi lämna Leia, vilka jobbar? Hundarna...? Jag har ju lite småplock kvar att packa! Och Leia måste ju ha saker med sig! Jag kan ju inte ligga här längre!!! Men ajajaj.....
 
Låg kvar tills Daniel vaknade och försökte föra ett samtal med honom vid den tiden...hmm... snarkade varannan mening typ! Men han åkte till jobbet och vi skulle höras under dagen. Leia kom in till mig runt halv 8 och vi gick ner. Käkade frukost och sen blev det soffan... framåt fm så kände jag knappt något längre, bara att magen var stenhård. PHUHU...!
 
Nu har vi kollat så det finns barnvakt fram till söndag om något händer, men tror inte det. Var nog bara en liten förberedelse, en spark i baken, så jag skulle få väskan packad haha....
 
 
Har ju fått ett datum om  ca 2 veckor men vad som helst kan ju hända innan dess. Nu väntar jag på D och L som hämtar barnvagnen i Nybban, kul!!
 
//E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0