Jippi, vilken helg! Vilken fest!

Nooooot.....

Nu är klockan 06.03 och Leia har varit vaken sen 04.00!!!! Jag orkar inte mer....

Daniel är ju iväg och jag ochLeia är sjuka. Igår på dagen kände vi oss lite bättre och åkte in till stan och köpte godis och 2 filmer. Hade "jättemysigt" som Leia säger, och på kvällen kollade vi på "Den flygande mattan" och Leia sjöng och dansade.... sen kräktes hon.... yay! Sen när hon somnat låg hon och hostade och hostade.... flera timmar. Själv låg jag i soffan och hade SJUKT ONT I ÖRAT!! har inte haft så ont sen jag var liten... Visste inte vart jag skulle ta vägen.. proppade nog i mig lite för mycket piller och shottade upp Leias alvedon... men det hjälpte! Leia slutade hosta till slut och jag la mig redan vid 22.... hörde inget på mitt högra öra menvar glad att värken var så gott som borta....

Idag blev jag väckt vid 04! "Mamma, Leia orkar inte sova mer...." Gaaaah! Jag orkade inget annat än sova, men vad ska man göra... upp och fixa välling, byta blöja, sätta igång Nalle Puh...sen la jag mig en stund, sen kom hon och tände lampan... "Kolla Bamse istället"..... men det fick hon inte.... sen fick jag mens, yay!... nu sitter vi och kollar på Bamse....

SUCK.... kan man få bli frisk snart?!!!!! Hör inget på höger öra,igentäppt totalt i näsan och hes som en kråka.....

Och så vet man att Daniel har sovmorgon, får all mat serverad och får jaga med Prins Håkons kompis och bor på värsta godset.... han förtjänar det såklart, men jag vill med vara frisk och vara nån annanstans än HÄR!

Så, nu har jag klagat färdigt.... tack för mig, hej....//E


Kommentarer
Annelie

Gumman...

2011-10-30 @ 15:28:28
Emmsan

Stackare... Det låter som en mardröm:( Hoppas ni blir friska snart så ni får slippa det här...blää.

Hugs from a distance/Emme:)

2011-10-30 @ 16:01:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0