in this house

nu bor vi bland kartonger och målarfärg. men vi bor i HUS :)
imorgon kommer vitvarorna så nu målar Danne det sista på stommarna i köket.
Leia har hög feber och sover i sin säng...
Jag var på veckans andra jobbintervju idag. Igår var jag på strandvägen (äldreboende) där jag ska få provjobba på fredag. Idag var jag på ME assistans i Läckeby där jag ev. också ska få provjobba om brukaren godkänner mig... så lämnade jag in en ansökan på Coop idag med.
Hämtat flaskor på kommunen så vi kan göra ett vattenprov från vår brunn. Har man barn under 2 år är det gratis.

What else? Jag eldar i pannan 2 ggr om dagen så nu är det HOT härinne kan jag säga... tror jag får minska ner på eldandet... annars kommer det gå åt mycket ved....

Kommer bilder imorgon!
//E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0