Tänder

I fredags stressade jag med Leia för att komma i tid till dagis. Hon vägrade äta frukost och vägrade ta på sig overallen... man blir ju smått frustrerad av sånt. Men när hon slängde sig på golvet och grät så skulle jag klappa henne på huvudet och då var det ju kokhett! Blev inget dagis, vi tog det rätt lugnt.

De 2 tänderna längst bak höll på att tränga upp och kan förstå att det gör ont alltså, usch! Så Leia hade mellan 38-40 graders feber fre-sön... så kul blev den helgen! Idag mådde hon bra och var mycket piggare, skönt det.

Annars då?
Jo om en månad typ så flyttar vi ut i skogen! YAAAAAY!!!!! Jag är väl knäpp, men det ska bli skönt att slippa ha grannar så tätt inpå. De flesta av våra grannar är jättegoa, men det finns ju alltid undantag... så kan man väl uttrycka sig... nog om det!

Jag kommer kunna ta upp mitt konstnärliga intresse igen! jag kommer ha massa plats till det. En hel loge för tusan! Ååååh vad jag ska måla, pyssla och fixa med tavlor, möbler och annat skoj.... jag längtar verkligen :)

Om nån behöver plats för sin häst nånstans så har vi 2 boxar lediga ;) Haha.... jag är livrädd att Leia ska bli intresserad av sånt.... hästar! För då kan man ju inte skylla på att man inte har plats precis! Men om sånt kommer på tal så ska jag försöka övertala henne att ha en kanin i boxen istället... mindre farliga och kostar inte så mycket.


Febrig tjej i soffan...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0