Home sweet home

Har varit hemma hos mor och syster och hälsat på sen i söndags, alltid så mysigt att åka "hem". Och Leia älskar verkligen sin MOMO. När hon vaknade väckte hon mig och sa HEJ! och hade sitt ansikte nära mitt hehe...hon är för go...sen kom det andra ordet: MOMO? Så det var bara att låta henne gå och väcka sin mormor med :)

Hon pratar en massa nu. Man förstår oftast vad hon menar, men ibland så försöker hon förklara för en vad hon menar... en dag när Annelie och Minna varit här så satt vi vid bordet i köket och åt. Då pekar hon ut och säger mnnnna....jag fattar inenting.... sen börjar hon vinka och säger hejdå! och pekar ut... då fattar jag att hon menar Minna och att de gått hem! Smart unge det där...

I lördags kväll hade vi mys med Mikaela, Marcus, Liam och Meja. Supertrevligt! Länge sen jag orkade vara vaken så länge hehe...

Idag skulle jag ha gått och fått instruktioner på gymmet, men vaknade med ont ihalsen och snorig så jag fick boka om tiden. Så nästa vecka blir det istället. Då ska jag väl ha hunnit bli frisk!

På fredag ska vi på begravning för Daniels farfar. Jobbigt... men lördagen så blir det dop för lilla Wille, så man får väl säga att det väger upp.

SOL idag, härligt! Snart är våren här...

//E



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0