Att göra ett fynd!

Det är REA tider nu och jag är ju helt uppe i mitt INREDANDE i huvudet. Jag tänker nog på huset och hur vi ska ha det ungefär...hmm....nästan hela tiden!!

(By the way, jag är inne på mina andra semla nu...!)

Jag sitter på Tradera och budar hem en massa saker, men nu får det va nog med det för nu måste jag ha pengar till mat! Men jag har hittat så fina saker :) I förrgår gick jag till Jysk och fyndade en massa. Igår var jag och Annelie i leksaksaffären och fyndade, allt såldes ut för 70%!! Mitt skulle kostat över 600 men blev ca 180kr. NÖJD. Och idag åktejag in till Kalmar och fyndade på Citygross, Rusta och så använde jag mitt presentkort på Cubus och fick t.o.m. 2 kr tillbaka, det ni!

(Ni skulle se hur jag ser ut, sitter med Peltorhörselskydd för öronen och mumsar i mig semlor....grannen borrar som en tok!)

Jag har tagit första steget mot att börja träna nu. Jag har bokat in en tid med instruktör på gymmet, så jag hoppas att jag kommer fortsätta sen! Kan behövas efter denna semleperiod....



Kommentarer
Emmsan

Åh va kul allt låter, får nog ta o åka ner snart:)

Alltid kul o fynda. Idag köpte jag en fin blus på rean, sparade 300 spänn:)

Kul med träningen oxå, då får vi jämföra muskler sen då;)

Antal semlor för mig hittills: 0 st:(

2011-02-02 @ 21:37:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0