Leia 1 år och lite till!

Det händer grejer hela tiden. I söndags fyllde vår lilla goding 1 år! Hon firades av oss, Emmelie Jossan och Justus, familjen Lundberg och gammelfarmor Gerty. Så har hon ju fått kort och folk har ringt och grattat =) På söndag blir det riktiga kalaset!

Inskolningen har börjat och det går bra. Självklart var hon lite blyg i början, sån är ju jag med hehe... men för varje dag går det bättre och bättre. Idag satt hon med i ringen och åt frukt och blev firad lite i efterskott på sin ett års dag :) Hon fick hissa flaggan med, med lite hjälp...

Mamma var här i tisdags och hjälpte mig lite med Leia så jag kunde gå till AF och lite sånt. Då fick Leia en massa presenter med. Och vi fick kantareller som jag tänkte göra nått med idag... soppa kanske...eller paj? Nått gott ska jag nog hitta på!

Igår var Annelie här en sväng med lilla mysMinna...åååh så mysig.... lånar henne gärna ibland :)

Nehe, nu ska jag vila. Har haft huvudvärk i några dagar och är sjukt trött. Plus att jag börjar få ont i halsen... får hoppas förkylningen kan vänta en vecka!




//E


Kommentarer
Annelie

Vad lik daniel hon var på det kortet!

2010-09-03 @ 14:23:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0