Estocolmo

Besviken efter valet, men vad ska man göra? Jag gjorde vad jag kunde!

Nu packas det för fullt här hemma. Jag har tusen saker i huvudet. Ikväll åker vi upp till Stockholm. Daniel ska jobba där igen, troligtvis en vecka. Jag och Leia ska hälsa på min syster Emmy! Ska bli gutt :) Får se när vi åker hem, jag får ju förmodligen köra hem om Danne ska vara kvar och jobba...så om jag hittar ut ur huvudstaden återstår att se! JAG med min aggressiva körstil bland stressiga 08ór när jag inte hittar!! AAAAhhh!!!! E4S....E4S..... hittar jag bara E4S skylten så ska det nog gå bra...eeeh...ja det återstår att se som sagt!

*köpa blöjor och våtservetter
*packa färdigt mitt
*diska
*Laga middag
*Hämta Leia på dagis
*packa välling och flaska (efter att hon druckit välling ikväll...)
Blir så lätt att man glömmer det där sista, man tänker "det tar jag sist för det ska vi ju använda innan..." sen åker man ifrån det...

Wish me luck, driving in Stockholm! //E


Kommentarer
Matilda

Lycka till!!

2010-09-22 @ 12:00:53
URL: http://ombytlig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0