Jobb och sjukdomar

Först blev Leia sjuk, sen Danne...sen jag. Nu är Leia sjuk igen! 39 graders feber och snorig... och jätteledsen :(

Jag gick och jobbade idag för första gången denna vecka efter att jag varit sjuk. Daniel fick va hemma tills jag kom hem så han jobbar ju sent ikväll då. Tråkigt att knappt ses, men man får göra så ibland. Imorgon har vi barnvakt medan jag är på jobbet, vi är så tacksamma när folk ställer upp!

Huset! Det var fint men jag fick inte den där "vill ha" känslan. Men ett par kompisar till oss har köpt det nu! :) Så vi lär ju få hälsa på ibland i alla fall hehe.

Nu står maten i ugnen och Leia sover en stund. Sköööööööööööööönt med lugn och ro... hoppas hon blir frisk till helgen, det är så tråkigt när man blir så låst och inte kan hitta på nått.

Nu vaknade hon ja..... lilla gumms....bye....//E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0