Muchos

Tack Emma för tipset! Nu när det är mildväder ute så är inte låset till förrådet fastfruset längre så nu kan jag ta in vagnen där som tur är, men om det blir kallt igen så vet jag ;)

Nu har jag ansökt om förskoleplats åt lilla Leian... hoppas på mitt förstahandsval Pingstliljan! Men man får väl se hur vår situation ser ut och vart det finns plats i höst.

Helgen var rätt lugn och skön. Blev bio igår kväll, Alice i Underlandet. Helt ok tyckte jag.

What else?
Jo Henke är sjuk igen. Danne är inne på sjukhuset och hälsar på nu... hjärtmuskelinflammation IGEN. Inte så länge sen han låg inne för just det... uscha =( Men som tur är så går det åt rätt håll med värdena, bara att hoppas han blir frisk snart. Men tycker synd om både eve och henke att det ska va så mycket sjukdomar hela tiden!

På torsdag ska jag vara barnvakt åt lilla Eddie! Om det är någon som är ledig och känner för att hänga med på babyrytmiken och ha en liten bebis i 45 minuter så är det välkommet, annars struntar jag i rytmiken den dagen, för 2 bebisar orkar jag definitivt INTE lyfta på hehe...

Jaha och midsommar är redan "planerat" =) Eller vi vet i alla fall vart vi ska va! I vår lilla stuga på Öland. Ska bli gutt! Lite osäkert vilka som hänger på men vi är i alla fall ett litet säkert gäng =)

Nu är jag så trött så jag orkar inte skriva mera!

Tack och godnatt! //E




Kommentarer
Annelie

wiiiie längtar så till midsommar!

Synd om Henke.. Trist att han är så ung o ska ha ont i hjärtat!

Puss

2010-03-23 @ 08:48:23
Emms

Världens SÖTASTE kort på Leia o Nemo!!!

Hade jag varit nere hoss dig så hade jag hängt med på rytmiken, verkar ju roligt d där!

Näej, dra ända in i Kapernaum! Hoppas Henke blir bra snart. Vad jobbigt för dom:(

Ha d bra, ta hand om er

KRAM / Emms

2010-03-24 @ 14:15:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0