Onsdag morgon

Idag var jag uppe tidigt, hade en tid inbokad och så åkte jag och handlade lite med. Träffar nästan alltid på goa och glada Emilia på Willys (jobbade ihop på DV). Idag ropade hon "GOOOO MORRROOON!!" haha... då vaknar man till!

Daniel och Leia ligger fortfarande och sover. Skönt för dom! :)

Igår fick vi en del gjort här hemma, tvättade kuddfodralen till soffan, städade ut kylskåpet och lite sånt där som man inte gör så ofta! Sen fick jag damp på vår skrivare... har precis köpt en ny svart bläckpatron och håller på att skriva ut... då tar den gula slut!!! Och även att jag fyller i att BARA svart färg ska användas så går det inte att skriva ut! Ja jag trodde jag skulle kasta hela skiten ut på gatan.... när jag äntligen har tid att ta tag i sånt där med. Grrrr...! Köp aldrig en skrivare, den kommer förstöra ditt liv... eller din dag i alla fall!

Vad har hänt sen sist?
Vi var i Målilla i helgen, mormor fyllde år. Fick äntligen träffa lilla August, Leias syssling! Vilken goding...och hans syster Signe underhöll osspå många sätt, vilken energi =) Träffade även Elin och Rikard på söndagen... i måndags åkte vi hemåt och stannade till på Karlssons i Högsby där vi köpte lite grejer till Leia, bl.a. gummistövlar. Mycket som ska köpas när dagis närmar sig....
Åkte in till IKEA med och åt lite mat...
Veckan har varit rätt lugn hitills...jag tycker det är skönt. Man kommer ifatt lite här hemma med.

Imorgon blir det Öland. Synd att vädret inte ska bli så bra... men det blir nog najs ändå.
Leia har blivit lite förkyld, det var ju rätt länge sen nu. Kan ju va en tand som kommer med... har sett att en till är på G!

Nehe, nu ska jag vika tvätt! Yay! //E



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0