Att ge upp

Just nu har jag värk i nacke, axlar, RYGG, huvud, knän.
Jag är TRÖTT så jag skulle somna bara jag la mig ner.
Jag har tusen saker jag BORDE göra.


Jag ger upp. Jag skiter i allt och sätter mig i soffan och går in i the world of internet TYP.... (Det är nu jag saknar min Laarah... min human Magician. Ingen fattar nått. Jo, kanske någon)

Ibland vill man bara leva ett annat liv. Försvinna en stund för att sen komma tillbaka med ny energi och ny glädje. JAG BEHÖVER LADDA BATTERIERNA.

Tyvärr kan man ju inte skriva allt man skulle vilja här, för folk snackar så mycket. Saker kan feltolkas och så är snacket igång... BLÄÄÄÄÄÄÄ!!!!

Snart BVC. Stackars Leia ska få en spruta igen och en läkare ska klämma och ta i henne... ser INTE fram emot kvällen och natten. Hon lär ju få feber som sist =(

Leia- Mitt ljus i mörkret

//E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0