dan före dopparedan

här sitter jag under ett täcke i soffan. har tusen saker att göra, klappar ska slås in, julmat ska handlas, även de sista klapparna ska köpas... men jag kan inte göra något! VARFÖR? Jag har kräksjukan!

Danne och Leia mår bättre idag, Leia har lite feber och sover väldigt mycket men annars är det mycket bättre med dom...jag är sämre idag än jag var igår. Frustrerande är det..!!

Mår så illa... sitter bara och tittar på allt som ska göras...och chokladkartongen som ligger på bordet lockar mig inte alls! Då är Milla sjuk....

Imorgon är det julafton och jag som har sett fram emot denna julen så mycket. Jag MÅSTE vara frisk imorgon.... visst, vi kan ju fira här hemma själva, men julen handlar ju om att vara med sin familj.... blääää, blir så ledsen om vi inte kan åka. Jaja, nu ska jag dricka lite vatten och hoppas på att få behålla det.

Hej och God Jul på er alla!
//E


Kommentarer
Mikaela Kronberg

Krya på dig hjärtat så hörs vi om juldagen Krya på dig och GOD JUL och pussa Leia =)

2010-12-24 @ 10:06:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0