Mörkt eller ljust?

Min utväxt är inte kul, men har verklgen inte råd att fixa håret hos någon frisör. Så jag får fixa till att på annat vis!

Leia sover, men snart måste hon vakna för då ska vi på babyrytmiken. Har varit uppehåll i 2 veckor så det ska bli skoj att gå dit igen.

MEN, hur ska jag färga håret...MÖRKT eller LJUST? Kollat lite bilder på mig själv, men kan inte bestämma vad som skulle passa bäst..... gah! Dagens I-lands problem....

Nehe, nu sitter jag nästan och somnar....lite kaffe tror jag skulle sitta fint!

//E


Kommentarer
Mikaela Kronberg

Jag tycker så här...du har ett utseende som passar i både mörkt att ljust en annan passar inte alls i mörkt =( Ibland är jag jätte sugen på mörkt hår men jag ser ut som en häxa (enligt mig själv) Till och med frisören sa att mig att jag inte passa i mörkt när jag hade färgat det själv en gång el ja till Nyåret 2009 HAHA det var HEMSKT!!!



Ta det du känner för, du passar i båda. Men sen kanske det är kul med ljusare hår nu när solen tittar fram och sommaren är på gång ;)

2010-04-15 @ 12:52:56
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Emmsan

Jag håller med Mikaela här.. Du passar ju absolut i både mörkt o ljust, men det kanske är roligare med ljust till sommaren. Men det är ju sjuuukt snyggt med en varm mörkbrun oxå... shit!

MEN om jag fick välja, så måste jag säga att jag tycker du passar riktigt bra som blond. Kanske en gyllen ljus ljus brun, på gränsen till blond, INTE GULBLOND, men en varm/mysig ton av nått slag. svårt att förklara.. du kanske förstår på nått sätt:-)

Det ska reflektera i solen allfall, så det riktigt glänser.

Du får tvätta håret i guld helt enkelt:-)

2010-04-15 @ 15:02:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0