en liten stund

Hon sover! Helt otroligt... och jag har diskat, ätit frukost, gått med Nemo... har inte hunnit fixa iordning mig, men det skiter jag i. Får jag ta när Danne kommer hem. Hoppas at ingen kommer hit idag :P

Har ju så mycket som jag skulle kunna skriva här. Får ta lite i taget helt enkelt!

Just nu mår jag hyfsat bra. Det enda jag HATAR är att mitt sår efter kejsarsnittet inte vill läka... gör ont och bara går upp hela tiden... de gjorde ju såklart fel där också när du klamrade ihop mig. Så jag vet inte hur det kommer se ut...läkaren som kollade på det senast tyckte att jag skulle göra om det. MEN DET KÄNNER JAG INTE RIKTIGT FÖR NU! Kanske om ett tag. Nu vill man ju koncentrera sig på Leia och att vardagen funkar. Då kan jag ju inte bli sådär handikappad igen...

Igår var en jobbig dag. Leia skrek nästan hela dagen.. tror det är förkylningen. Hon har ingen feber, men hon är snorig... man fick sitta med henne i knät eller gå runt med henne och nappen var tvungen att sitta i munnen heeeeela tiden, annars blev det skrik....

När Danne kom hem fick han gå direkt. Han tog både Leia och Nemo och gick och handlade... Jag passade på att gå på toa! Sen vilade jag några minuter innan jag okade ta tag i maten.... men sen blev det raggmunkar!

Sen var man helt slut!

Idag är hon gladare.. så himla skönt. Det är ju SÅÅÅÅ mysigt när hon är go och glad. Hon sitter och skrattar och ler så man blir helt varm inombords :) Älskar henne så mycket...


Nu ska jag vila lite...

.....................fortsättning följer.....

//E



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0