Spöken

Svar på kommentar Emmy: Jaa huvudet såg lite alienliknande ut innan ju hihi....
Svar på kommentar Mikaela: Du är söt du! Tack...

Ok, nu vill jag bara säga att jag är trött på allt tjat om spöken ÖVERALLT hela tiden... på tv är det det okända, melinda gordon och medium och allt vad det heter.. till och med Dr Phil hade med ett medium i sin show! Hallå eller... och Daniels mormor, mamma och mostrar håller på med massa sånt där hela tiden....  jag vet att det finns övernaturliga saker, men jag vill bara inte ha med det att göra!

Nu ska jag komma till saken...
Idag åkte jag och Daniel ut i skogen utanför Alsjöholm för vi skulle kolla på en gård där. Usch säger jag bara... på radion börjar de snacka om spöken såklart.... när vi kom fram såg det helt spöklikt ut. Grinden var rostig och hängde helt snett, skulle man stänga den skulle det va en halvmeters glipa mellan de 2 grindarna! En läskig brunn satt mitt i stenmuren. Där har de säkert slängt ner ett lik tänkte jag...Trappan såg sne ut, allt var slitet och på väg att förfalla... när vi kom runt på baksidan så ser jag en gravsten stå på sidan av ett uthus! Fick såna äckliga obehagskänslor...ville bara därifrån! Men kollade in genom ett fönster och massa möbler stod kvar, precis som att nån bodde där... riktigt äckligt alltså... sen gick vi ganska fort! Fast jag vände och var tvungen att gå och kolla vad det stod på stenen... det var ett kors, sen stod det typ gårdens namn och sen ett namn och födelsedatum och dödsdatum....bläää va otäckt det var! Halvsprang till bilen och jag hörde konstiga ljud från uthuset och sen från ladugården... Daniel hörde inte, bara jag....blääää!!!!

Så jag vill inte höra mer om spöken nu... jag tror att om man är för nyfiken på sånt där och vill veta saker och typ går på seanser och grejer så välkomnar man andar och jag vill INTE ha nått spöke som förföljer mig... !

Helt sjukt bara...varför ha gravstenar på baksidan av huset? SJUKT!

Vi ska INTE bo där, bara så ni vet =)


Kommentarer
Annelie

Det förstår jag att ni inte vill bo där..

2009-01-03 @ 14:40:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0