Kalaskul!

Känner mig som en stor såpbubbla som vankar fram här i lägenheten...men så tittar jag i spegeln och ser att jag ser ju ut som vanligt...bara en lite putmage. Känner mig sååå mycket större än jag ser ut! Men Daniel ser stor skillnad på mig nu. "Shiiit, vilken kula du har där!"... Tur att jag är gravid, annars hade jag nog blivit sur haha...

Igår kollade vi på Lets Dance hos Annelie och Fidde och drack te och åt scones, yummie...!

Idag är det kalasdax. Både mamma och Eve ska firas! Alltid skoj att träffa familjen... blir ju inte allt för ofta.

Har kollat lite med Hultsfredbiljetten...
Lasse ska spela varje dag, men lördagen kommer bli ballast..Hawaiiscenen =) För 2 av konserterna behövs extrabiljetten "Hultsfred älskar winnerbäck", men just nu kostar dom lika mycket som de andra...men tror ändå jag skiter i den för tänka att stå och trängas i 8e månaden med 15 åriga galna fans inne vid Teaterscenen..näää hoppar det. Får kolla Pampas och Hawaii =)

Winnerbäcks spelningar på Hultsfred 09:

ONSDAG: Återförening av punkbandet Snoddas på Stora Dans.
TORSDAG: Intimt och akustiskt på inomhusscenen Teater.
FREDAG: Rockspelning på utomhusscenen Pampas.
LÖRDAG: Den stora finalen - Winnerbäck på Hawaii, Hultsfreds största scen.

Regina Spektor kommer med...har hört en låt med henne, men den var bra... får lyssna in mig lite mer på det området.

Äta frukost, duscha, klä på mig och sen åker vi till Östgötagatan =)
Ha en kanondag alla och gå och bli gravida nu i helgen så jag kan ha en gravidkompis att umgås med framöver! //E



Kommentarer
Matilda

Har du ingen gravidkompis? jag tycker varenda människa jag känner ska ha barn!.. haha du kan få låna några av mina gravidkompisar ;)



Hälsa Eve och mor din grattis! =)

kram



ps..ja just det ska kanske svara också. Nej vi ska inte plugga i Kalmar. Jag vill komma närmre min familj så då fick det bli Kalmar B skulle inte stå ut i lilla Nybban som det är nu..men sen kanske.. hehe... så vi söker både jobb och lägenhet.. lite taskig tajmig med finanskris och allt men det köser sig säkert.. hehe

2009-01-24 @ 13:23:33
URL: http://ombytlig.blogg.see
Annelie

Det var mummsigt... Hoppas att ni hade roligt på lör sen... Puss

2009-01-25 @ 18:19:10
Jennie

Tror att vi är i samma vecka!

Mådde lika dåligt med förra som du gör nu, vad jag har förstått av det jag läst.

Usch, lider med dig!

2009-01-26 @ 22:03:20
URL: http://www.jenniblomqvist.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0