abstinens

Okej, klarade inte ens en veckas uppehåll haha.... men jag behöver min blogg, får bara se upp så att jag inte är FÖR personlig och lämnar ut information som jag senare ångrar att jag skrev. Vill ju inte att alla ska veta allt om mig!

Min vecka har varit upp och ner. Måndags var skit. Tisdags lite bättre. Onsdags var kanon! Mådde bra nästan hela dagen... igår var skiiiiiiiiiiiiiit... kände direkt när jag vaknade att idag kommer jag må bajs. Var värst från tidig em till jag skulle sova.... Min räddande ängel Daniel gjorde allt för att jag skulle må bättre. Han gick och handlade, jobbade åt mig och sen sa jag att tidigare på dagen hade jag varit sugen på blåbärspaj... då är han ute i köket och skramlar och sen kommer han in med en tallrik blåbärspaj med glass =) Då har han bakat en paj! Jag åt och det var gott... tyvärr kunde jag inte njuta av det så länge =( Men han är min superhjälte....fattar inte hur han orkar med allt!

Idag mår jag hyfsat, men får se framåt kvällen om jag orkar va med på tjejkväll. Vore sååå kul, men vill ju va pigg och på G i så fall!

Annars?
Hultsfredsbiljetterna är inköpta!
Daniel: "Det är klart att jag följer med dig på Hultsfredsfestivalen...!"
Sen får vi ju se om jag pallar. Ska ju föda 2 veckor senare. Men jag vill!

Lite nostalgi från Hultsfred 2001:


Det var många fler men orkar inte leta upp videorna. Kent och Weezer var ju anledningen att jag gick dit. Hade inga pengar så jag och Jenny jobbade backstage i väskinlämningen, då fick vi biljetten som lön... =) Minns att Limp Bizkit var där och jag gillade inte dom särskilt mycket, men shit vilken go stämning det var, hela marken åkte upp och ner för alla hoppade samtidigt... det var kul det...

Later!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0