Norge

Ojojoj vad det ökar med läsare för varje dag! Helt sjukt... jag brukade ha 12-18 läsare... nu är det 34-40! Inte mycket om man jämför med Blondinbella haha...men jag tycker det är roligt att ni vill läsa =)

Ikväll spelar Lasse W i Halden i Norge och Elin och Emmy ska gå på konserten... akustisk konsert. Vore underbart att gå, men jag är pank! Idag fick jag lite lön, men räkningar ska betalas och så måste man ju äta i nån månad framöver...tills nästa lön kommer! Pengar pengar pengar...

Igår em/kväll började min avgiftning. Förmiddagen klarade jag finfint. Tvättade och mådde helt ok...  (tog min sista Lergigan comp i måndags) Men på em började huvudvärken, sen blev det bara värre och värre... kräktes hela tiden. Åt även att jag mådde illa för att det skulle göra mindre ont att kräkas.. till slut kunde jag inte äta, ändå kräktes jag... man undrar ju vad det är som kommer upp då! Kunde inte ens dricka vatten... precis som jag mådde innan jag blev inlagd i Kalmar. Ännu en gång räddade Hannah mig, fick 3 tabletter av henne... satt på golvet på toaletten och åt en macka och tog tabletten ifall den skulle komma upp direkt... men den hjälpte direkt! Vilken lättnad det var.... jag kunde sova hela natten! Underbart.... läskigt bara att man inte klarar sig utan den där medicinen =(

Ringde min barnmorska idag igen. Idag fick jag tag på henne och hon har fixat så förlossningen i Kalmar har ringt in ett recept åt mig till Apoteket här....tack Gud!

//E


Kommentarer
Matilda

jag tycker så synd om dej att du ska hålla på att må illa hela tiden..men kämpa på, dom säger att det är värt det sen ;)

2009-02-25 @ 11:05:27
URL: http://ombytlig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0