Nemo är här :)

Idag vaknade jag vid halv 4 av en mardröm. Jag hade jätteont i halsen och nacken och huvudet, så det gick inte att somna om. Åt lite frulle när Daniel gick upp vid 4, sen drack jag te och hade vetekudden runt nacken och försökte somna... gick inte!

Tog ett varmt bad vid halv 6 tiden, sen gjorde det inte lika ont i nacken och huvudet. Slappade vid tv.n tills Daniel kom hem från jakten runt halv 8. Sen var det bara att fixa iordning sig så gott man orkade och åka till barnmorskan.

Hade ännu en ny barnmorska idag, men hon var kanon! Varför kunde jag inte fått henne från början?!
Vågar knappt säga hur mycket jag ökat i vikt på EN VECKA!!!!! 2,5 kg.... MEEEEEN..... hon sa att det är vattnet i kroppen som väger mycket. Ni som sett mina fötter kan förstå! Och nu är ju hela jag svullen. Mitt ansikte ser hemskt ut när jag vaknar på morgonen.... men men, snart är det över!
Magen hade inte växt något, 37 cm fortfarande. Hjärtljuden på bebben låg på 130. Och vikten då.. 68,5!

Sen hämtade vi Nemo för jag klarar mig inte utan honom längre :) Abstinens!

Bjöd Jonathan, Hannah och Elias på lunch, sen vilade vi nog i 2 timmar hehe...

Nu har jag snackat med grannarna om min tens hihi...  och om deras förlossningar m.m.... skönt att ha så bra, trevliga och sjyssta grannar! Trivs kanon här :)

Nu har jag lite godis abstinens.... hmm... eller kanske man skulle orka göra en paj? Har ju blåbär och hallon i frysen... får se vad jag orkar!

//E



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0