Gah!

Nu har jag skrivit ner allt jag ska göra idag, blev en massa faktiskt.... men så blir det ju om man skjuter fram saker! Borde ha lärt mig det... magont!

Igår kom Hannah, Jonatahan och Elias ut en sliten sväng till K-valla när vi var där. Elias, han har blivit så stor! Han ser INTE ut som en bebis längre, utan ett litet barn...och så kan han GÅ! =) Några steg bara, men hallå, snart så springer han omkring hehe... blev 11 månader igår. Så snart är det 1 års-kalas!

Efter städjobbet igår åkte vi bort till Eve och Henke, blev bjudna på goood kycklingsallad... sen fick vi för oss att ha en musiktävling med hjälp av Spotify. SKITKUL!!! Måste säga att jag och Henke dominerade =P Men Daniel var så rolig, han kunde typ Markoolio och Nordman och sånt innan man ens kopplat att det KUNDE va dom... Eve var grym på att leta upp blandad musik! Jag blev helt svettig och adrenalinet pumpade runt haha... blev riktigt engagerad i den där tävlingen haha.....! Måste vi köra igen =)

Nu ska jag fixa iordning mig, ge mig ut på stan och fixa några grejer!
Byebye //E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0