Nu faller löven

Det är höst nu. Vackert och sorgligt på samma gång. Det är samma sak varje år. Man tycker hösten kommer tidigt och när snön kommer blir man helt chockad.. fast man vet ju att tiden går fort och att i september ÄR det höst. Man vill väl inte att det ska vara så bara...


Helg igen. Veckorna flyger förbi och jag tycker det är måndag och fredag hela tiden. Dagarna där emellen hinner man inte uppfatta knappt!

Nu ska jag hänga upp lite tvätt, sen ska jag ta en stor kopp te och titta på Ellen Degeneres. Myyys!

Här är mina nya stövlar som jag vann på Tradera. Priset blev 301kr. Riktigt nöjd!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0