Oh yeah!

Slutade vid 2 idag, så himla gutt! Och mat behöver jag inte laga för det gjorde Daniel igår och det räcker nog till 10 personer! Det tog nog 3 timmar för Danne att få maten klar igår, men det var det värt =) Supergott!

Demonstranter har intagit Bangkoks största flyplats. Pappa ska komma hem nu nån gång, blir lite orolig.. trodde han skulle kommit igår, men men... de åker förhoppningsvis direkt från Phuket. Precis som vi ska...tur för oss!

Nu ska jag slappa en stund innan jag går några ärenden på stan!

//E

ps. Jag är förkyld IGEN! 4 gången i höst... snorigt värre!


Kommentarer
Mikaela Kronberg

Krya på dig tjejen =)

2008-11-26 @ 15:40:38
URL: http://mikaelka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0