fredag

Idag är jag HELT ledig, känns underbart. Men så är jag ju helt ledig till och med den 17 dec så 20 dagar att bara glassa runt!

Min rygg är INTE bättre. Undra hur länge det ska sitta i...jobbigt!

Idag ska jag städa lite här hemma, diska och handla lite till kvällen. A o F kommer upp, ska kolla IDOL och ta det lugnt...tänkte baka hemmagjord pizza. Jag vann 2 st runda pizzaformar på ett lotteri som jag fick igår, tänkte testa dom.

What else? Jag är ovanligt förvirrad, har en miljon saker i huvet som jag måste fixa....borde skriva upp dom på en lapp så man kan bocka av dom...får bli så!

Hej så länge! /Milla



Kommentarer
Annelie

Längtar tills ikväll!! Tråkigt med din rygg!!

Kramar om!!

2008-11-28 @ 08:50:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0