Vad ska jag göra?

Deppade ihop förut. Fick ångest för att mitt liv bara flyger iväg och jag gör inget med det. Jag vill inte jobba några timmar om dagen på ett café! Visst, det funkar ju nu, men resten av mitt liv då? Hur länge ska jag va kvar där och efter det, vad blir det då? Nått annat jobb några månader sen tröttnar jag väl.... usch! Daniel fick mig att tro lite mer på mig själv. Själv känner jag mig bara efterbliven och socialt handikappad. Men men, har kollat lite på utbildningen igen... hade jag pengarna skulle jag inte tveka, men tills jag har dom hinner jag säkert ångra mig flera gånger. Varför är jag sån här?? Får panik på mig själv...

Idag har i alla fall jag och Annelie testat på solarierna nere på hörnet, de obemannade. Såg inte så mycket först, men nu är jag till och med lite röd på framsidan! Jag testade "ståsolariet". Det var faktiskt riktigt bra. Man blev inte fastklibbad med ryggen som man brukar haha.... 6 minuter var jag bara där inne och man ser resultat! Klart godkänt. Men som vi sa Annelie, nu är vi fast hehe...!

Och för att min självömkan blev för stor och jag inte ska äta choklad så beställde jag lite nytt från H&M....


Jag bröt mitt godisförbud igår. Började med en rollokola som jag var dum nog att ta med från restaurangen i lördags...sen blev det en plopp, ett chokladhjärta och till slut toffifeeasken!!! Men bara för att jag syndade ska jag inte fortsätta på det sättet. Men kommer väl inte va lika sträng mot mig sjäv längre tyvärr.

I lördags var vi i Kalmar med Fidde och Annelie och åt jättegod middag på table 20 och hade hur trevligt som helst! Sen gick vi på bio... tyvärr var den ganska dålig. Bra gjord, men väldigt deprimerande. Iskariot. Men hade kul ihop alla fall!

Peace...


Kommentarer
Annelie

Det bidde för mkt med rollocolan då... Jaja en godisbit e ju inte så mkt.. Jupp nu e vi fast... Kan ju ta en dag nästa vecka med...
Mkt trevligt i lör, det får vi göra fler ggr, fast en bättre film! haha

2008-03-10 @ 20:37:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0