Nu sitter den där!

Igår fick jag den äntligen. Min navelpiercing! Så nu ska ni inte behöva höra mer tjat om det på ett tag. Emmy var med mig inne på Dynamite. Trodde inte hon klarade av att se sånt men hon tittade hela tiden, medan jag låg och försökte blunda så hårt det bara gick och tänka på sommaren och annat skoj för att inte känna smärtan. Men det gick fort, blödde dock lite först. När jag kom hem och tog bort plåstret rann det blod...då började jag bli lite yr i huvet... försökte tänka att det inte var från MIN kropp..hmm..men jag rengjorde och satte dit nytt plåster. När jag duschade sen efter jobbet så rann det blod från min häl och lite från naveln...det var jobbigt hehe...

Jag fick ju skoskav i söndags när Daniel å jag var ute å plufsade runt i skogen i snön! Lånade Annicas skor för jag har inte direkt några snöplufsardojjor haha....sen skavde det hål i strumpan precis över hälen så det började skava på skinnet...och det gör fortfarande ont. Får ha plåster när jag jobbar eller har skor, sen när man tar bort det så börjar det blöda...usch usch!

Det var kul att gå på stan med Emmy igår i alla fall. Vi hittade likadana linnen haha...fast olika färg...med prickar och ankare på som vi ska ha på Lasse-konsterten...alla fall jag. Hon ska ju på typ alla konserter i sommar! Fusk!

Nehe, nu ska man hinna med lite innan man börjar jobba. Solen skiner idag! Underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0