Lördag kväll

Nu är jag hemma igen efter ett besök hos mamma och småsyrrorna. Idag åkte mamma och jag till Vimmerby och shoppade lite. Jenny har fått sin lilla dotter nu så jag var bara tvungen att köpa något gulligt till henne!

image9

Sen så shoppade jag lite till mig själv med... en fin svart söt klänning på Cubus för bara 169 kr, tights på Lindex, alldeles för dyra men behövde..., benvärmare från Cubus för 59kr och ett par jeansshorts på rean på Downstairs för bara 25 kr!!!

image10

Ikväll ska vi till Annelie och Fidde och glo på melodifestivalen. Hoppas det är bättre låtar idag än förra lördagen! Jag menar "I love Europe"......GAH! Vilket skämt....!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0